Saturday, August 13, 2005

離別三部曲之不是永別

今天,他要走了。這一別,不知道甚麼時候我們能再見面。

在他上機前的一小時,我試着聯絡他,也試着寄簡訊給他……但都沒有回應。

為甚麼就連一句“一路順風”我也說不到……或許我應該坦誠面對我們的分離。

“嘟…嘟…”是寄給他的訊息報告。

怎麼會?不是已經上機了嗎?我就趕緊播電給他。

“喂… ”是他。聽到他的聲音,我的心忽然一沉,像是亂飛的羽毛安定了下來,不再迷惘。

原來上天還是很眷顧我的……

3 Comments:

At 9/9/05 3:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Seahorse said...永別不代表下一世不能再相遇

 
At 13/9/05 2:31 AM, Blogger Crayn Tay said...

if 下一世 still can be fren, still can tgether.. stil can be couple..still can be in a family.. wah.. i think everyone sure hope it will come true....

but wat if it wont happen in next life??rite? so we need to appreciate all u hv now at this moment....then my this blog also mentioned this feeling. jus believe and trust god lah...

 
At 20/9/05 1:14 PM, Anonymous Anonymous said...

Seahorse said...過去的留不住 未來的難預測 守住現在 當下即是

 

Post a Comment

<< Home