Wednesday, July 08, 2015

菲常日記019


《回憶馬尼拉》Manila Nostalgia #throwback

We are Crazy Rangers!
Pink ranger, Fanny Lo
Green ranger, Harold S Nohay
Blue ranger, Lynn Hong
Yellow ranger, Henry Joe Cotillon Emperador
And I'm Purple ranger!

It's actually my trad to wear the same design shirt with my tour mate in a trip. My mate and I will always try to look for it. Luckily I can get this beautiful and colorful design.

We bought these shirts at picnic groove Tagaytay. Once we get it, we direct change the shirt while we having our brunch in the restaurant.

It's looks crazy and only tourist will doing this funny thing. But I enjoy every moment with my rangers! Some more, it's looks very outstanding in the photos. Thanks God!

在每次的旅行中,我都盡可能尋找一些物品作為我和旅友的共同記憶物。如果夠幸運,我還可以找得到觀光T恤…讓旅友和我都可以穿上同一款設計T恤共享只屬於我們的回憶!

我特別喜好豐富色彩的設計所以能夠買到這漂亮鮮豔的款式只能說可遇不可求。當一買到這 款T恤,我真的好開心!在遊完picnic groove之後,我就迫不及待換上新裝。當然在我的霸道下,其他旅友也換上了同款 T恤變身為瘋狂戰士!

我的確認為這只有觀光客所為,而且更是瘋狂舉止!印象中除了學校班服團服營服之外,就也沒有那個機會讓我去做那麼肉麻的事。

所以我非常享受這難能可貴的一刻,再說在照片中…旅友和我都很出色奪目!所到之處還真的吸人目光!我太享受和我的Rangers們在一起的時光!

我一直認為能夠穿上同一款式的衣服並不代表我們不會分開,情誼不散…而是在當下我們都把歡笑披在身上…

Oh yeah! 我是紫色的瘋狂戰士!越戰越勇!

#回憶馬尼拉 #菲常之旅 #窮遊體驗 #ManilaNostalgia #MagandaManila #Manila #Philippines #菲常日記019
feeling fantastic with Fanny Lo, Lynn Hong and Henry Joe Cotillon Emperador at Tagaytay Peoples Park.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205559001087676&set=a.1361009118573.48525.1631932523&type=1





0 Comments:

Post a Comment

<< Home